The Purple Cow Gra magnetyczna Chińczyk/Ludo

EAN 7290011890001, kod producenta 7290011890001
Oszczędzasz 4,20 zł
35,00 zł 30,80 zł
W magazynie
Dostawa od: 9,99 zł
Zwrot do 30 dni.
Wysyłka w: piątek, 30 września

Parametry produktu

Marka The Purple Cow
Kod EAN 7290011890001
Kod producenta 7290011890001
Kolor niebieski
Wiek 4+
Wymiary 18 x 10,3 x 1 cm
Płeć Chłopiec, Dziewczynka
Opakowanie Metalowe pudełko
Ilość graczy 2-4

Opis

The Purple Cow Gra magnetyczna Chińczyk/Ludo

 Gry magnetyczne to świetna propozycja umilająca czas podróży, oczekiwanie na samolot czy w kolejce do lekarza. Jej mały format pozwala na zapakowanie jej i zabranie dosłownie wszędzie, a dzięki temu, że jest magnetyczna żadne turbulencje i dziury na drodze nie przesuną Waszych pionków!

Gra zamknięta jest w metalowym pudełku, które służy jednocześnie za planszę i powoduje, że gra jest niezwykle kompaktowa. Chińczyk to wspaniała gra dla całej rodziny, która pomoże Ci przeczekać długą kolejkę, oczekiwanie na samolot oraz umili podróż. 

ZASADY GRY SĄ NIEZWYKLE PROSTE : 

1. Cel gry: Wygrywa osoba, która jako pierwsza umieści wszystkie swoje pionki w centrum planszy, tzw. "domu".

2. Przebieg gry : Każdy gracz dysponuje zestawem 4 pionków w jednym kolorze. Gracze rzucają kostką według ruchu wskazówek zegara, przy czym grę rozpoczyna osoba z największą liczbą oczek. By móc umieścić pionek na planszy kostka musi pokazać 6 oczek, po czym gracz rzuca kostką jeszcze raz, by wprowadzić pionek w ruch. Za każdym razem, gdy gracz wyrzuca 6 oczek może umieścić kolejny pionek na planszy albo przesunąć się o 6 pól pionkiem, który już jest na planszy. Po każdym rzucie kostką to gracz decyduje którym pionek zostanie wprawiony w ruch. Każde przesunięcie pionka odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara o ilość oczek wyrzuconych na kostce. Ilość 6 oczek na kostce gwarantuje dodatkowy rzut kostką. Jeśli pionek zatrzyma się na pionku innego koloru, pierwszy pionek z tego pola zostaje zbity i wraca do pola startowego. Jeśli pionki tego samego koloru spotkają się na tym samym polu, tworzą blok, który nie może być ani zbity, ani rozdzielony, ani przesunięty przez przeciwnika Gdy gracz kończy grę jednym pionkiem wprowadza go do pól w „domu”. Kolejny pionek może być wprowadzony na planszę tylko, jeśli zostanie wyrzuconych 6 oczek na kostce. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy wprowadzi wszystkie pionki do „domu”. Pozostali gracze walczą o kolejne miejsca.

Gra przeznaczona jest dla dzieci od 4 roku życia

Ilość graczy : 2-4

W zestawie znajduje się metalowe pudełko-plansza,kostka do gry oraz 16 magnetycznych pionków.