The Purple Cow Gra magnetyczna Państwa-Miasta

EAN 7290016026054, kod producenta 7290016026054
Oszczędzasz 4,20 zł
35,00 zł 30,80 zł
W magazynie
Dostawa od: 9,99 zł
Zwrot do 30 dni.
Wysyłka w: piątek, 30 września

Parametry produktu

Marka The Purple Cow
Kod EAN 7290016026054
Kod producenta 7290016026054
Kolor zielony, fioletowy
Wiek 6+
Wymiary 18 x 10,3 x 1 cm
Płeć Chłopiec, Dziewczynka
Opakowanie Metalowe pudełko
Ilość graczy 2-5

Opis

The Purple Cow Gra magnetyczna Państwa-Miasta

Gry magnetyczne to świetna propozycja umilająca czas podróży, oczekiwanie na samolot czy w kolejce do lekarza. Jej mały format pozwala na zapakowanie jej i zabranie dosłownie wszędzie, a dzięki temu, że jest magnetyczna żadne turbulencje i dziury na drodze nie przesuną Waszych pionków!

Gra zamknięta jest w metalowym pudełku, które służy jednocześnie za planszę i powoduje, że gra jest niezwykle kompaktowa. Państwa-Miasta to dobrze znana i lubiana przez wszystkich, niezwykle wciągająca gra wymagająca skupienia i logicznego myślenia. Doskonale umili czas podróży wciągając do zabawy całą rodzinę. 

ZASADY GRY SĄ NIEZWYKLE PROSTE : 

1. Przygotowanie do gry: Każdy z graczy wybiera dla siebie jeden z pięciu kolorów magnesów. Następnie należy wyznaczyć osobę odpowiedzialną za pulę magnesów i tarczę losującą podzieloną na kategorie (Song title - tytuł piosenki, Animal - zwierzę, Planet - planeta, Object - przedmiot, Country - kraj, City - miasto, Profession - zawód, Boy's name - imię męskie, Girl's name - imię żeńskie, Celebrity - sławna osoba, Dish - danie, Movie - film), a także osobę rozporządzającą tabelą wyników.

2. Przebieg gry : Rozpoczyna najmłodszy z graczy, a następnie kolejka porusza się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Pierwszy wypowiada na głos pierwszą literkę alfabetu, po czym kontynuuje alfabet w myślach. Alfabet kończy się na hasło STOP wypowiedziane przez osobę następną w kolejności. Pierwszy gracz mówi na głos literkę, na której alfabet został zatrzymany. W tym momencie wskaźnik tarczki losującej zostaje wprawiony w ruch. W momencie, gdy tarczka zatrzyma się na danej kategorii, wszyscy gracze starają się jak najszybciej znaleźć słowo odpowiadające danej kategorii i rozpoczynające się od literki, na której zatrzymał się alfabet. Osoba, która pierwsza poda słowo otrzymuje magnes, który zostaje umiejscowiony w przypisanej danemu graczowi kolumnie w tabeli wyników. Gra kończy się w momencie uzyskania przez jednego z graczy 10 magnesów.

Gra przeznaczona jest dla dzieci od 6 roku życia

Ilość graczy : 2-5

W zestawie znajduje się metalowe pudełko-plansza, magnetyczna tarcza oraz 50 magnesów.